Uczniowie są pod presją dołączenia do grup „sojuszu”, aby pokazać, że nie podzielają tych samych przerażających poglądów co ich rodzice”.

Były koordynator programu nauczania w Indianapolis i nauczyciel w szkole publicznej mówi, że „pielęgnacja” to „idealne słowo” na opisanie tego, co dzieje się w salach lekcyjnych. Tony Kinnett, który wcześniej został zwolniony, wyjaśnił, w jaki sposób „uwodzenie” występuje w klasach. Powiedział, że może to dotyczyć zarówno kwestii rasowych, jak i seksualnych. Grooming to „ideologiczna manipulacja”, która obejmuje „izolowanie dzieci od rodziców i zastępowanie ich hiperaktywnymi nauczycielami i doradcami”. Posługuje się przy tym np. zbiorowym zawstydzaniem i obowiązkowymi „warsztatami doradczymi”, podczas których „uczniowie siedzą podczas wykładów na temat zalet najnowszych postępowych punktów dyskusji”.

Okręg szkolny Illinois wymusza radykalną ideologię LGBT na przedszkolakach w wieku 3 lat. Uczniowie są pod presją dołączenia do grup „sojuszu”, aby pokazać, że nie podzielają tych samych przerażających poglądów co ich rodzice” . „Te grupy sojusznicze są zbudowane wokół „ochrony” stereotypów rasowych i seksualnych – spopularyzowanych jako „tożsamości”. Uczniowie są zachęcani do angażowania się w swoje pragnienia seksualne, normy płciowe i stereotypy rasowe, aby zbudować to, co będzie ich podstawową tożsamością”. Kinnett podał przykłady tego, jak to się dzieje od co najmniej lat 80-tych. Ostrzegł, że nauczyciele będą „pełnić funkcję strażników” i „są zachęcani do ukrywania obaw uczniów, problemów medycznych i czynności seksualnych przed rodzicami”. Podał przykład „przebierania się”, gdzie zdezorientowane płciowo dzieci przebierają się, gdy dotrą do szkoły.

Fot. Shutterstock za: https://www.lifesitenews.com/news/grooming-perfectly-describes-the-ideological-manipulation-in-schools-former-teacher/

Na podstawie: https://www.lifesitenews.com/news/grooming-perfectly-describes-the-ideological-manipulation-in-schools-former-teacher/